دل نوشته ها...

یک‌بار دگر کاش به ساحل برسانی / صندوقچه‌ای را که رها گشته در امواج...

دل نوشته ها...

یک‌بار دگر کاش به ساحل برسانی / صندوقچه‌ای را که رها گشته در امواج...

از زبان همسران جامانده از کاروان اربعین

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۲ ب.ظ

تقدیم به همسرم

بود قسمت بروی و دل من را ببری

تو شوی زائر او، من بکشم دربه دری

زیر قرآن تو شوی رد، ولی از کاسه ی آب...

عذرخواهم که نبودم و نبوده خبری

گفته بودی نکنم بدرقه با اشک ولی

چه کنم کاسه ی اشک و دل و این خیره سری

دل من تنگ تو و راه نجف کرببلاست

یاد من باش بدان با دل من همسفری

ز مواکب چه خبر؟ راه پر از عشاق است؟

امشب از سایه ی چندمین ستون می گذری؟

چه کنم خدمت زائر بکنم حداقل؟

گر دعاشان بکنم هست براشان ثمری؟

آه از این ظلمت شب های به دور از حرمش

کی شود این شب تاریک مرا هم سحری؟

وشاه بیت ویژه :

محسنم حال به ارباب بگو میخواهی

اربعین سال دگر خانم خود هم ببری...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۷
ع.س باقی

نظرات  (۲)

سلام

عزیزم خیلی خوب بود. همسر بنده امسال خیلی میخواستن برن ولی مسائلی پیش اومد که نشد. باور کنید ما این شکلی بیشتر غمشونو خوریم ...

سلام
خیلی عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی